2017. június 5., hétfő

Falfestés saját készítésű sablonnal



Eljött az ideje, hogy újra fessünk néhány helyiséget a házban, melyek közül az első a hálószoba volt. Egy középbarna és egy kék árnyalatra esett a választás. A színek nem a sarkoknál, hanem a falakon váltják egymást. 
Az ágy feletti nagyobb falfelület valamilyen díszítés után kiáltott. Számomra egyértelmű volt, hogy a hálószobába csakis egy álomfogó kerülhet.


Első lépésként egy öntapadó, nagy méretű papírlapra megrajzoltam a már korábban kigondolt mintát. Az egész projektben az volt a legnagyobb kihívás, hogy meg tudjam valósítani azt az álomfogót, amit, ha becsuktam a szemem, már magam előtt láttam.
Ezután kivágtam a papírból a festendő részeket és a falra ragasztottam a sablont, majd egyszerű mosogatószivaccsal vittem fel a színeket. A sablon levétele után vékony ecsettel javítottam ki az itt-ott kevésbé jól sikerült részeket.


... és íme a végeredmény. 
Az ágy felállítása után már látszott, hogy az álomfogó pozicionálása nem sikerült a legszerencsésebben, egy kicsit lejjebb kellett volna felfestenem... De  sebaj! A több órás munka végeredménye így is elégedettséggel tölt el. :)


Az egyéb kiegészítők - mint pl. a kísérőfüggöny, az ágynemű, a virágkaspók -színét szintén a fal árnyalataihoz igazodva választottam ki. A barna és a kék szín kombinációja sokak számára talán furán hangzik, de számomra megnyugtató, barátságos hangulatúvá teszi a hálószobát. 


Korábbi bejegyzések hasonló témákban:
Falfestési technikák
Falmatrica készítés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése