2015. december 4., péntek

Téli koszorú kötött pulcsiból




Régóta tervezgettem már, hogy egyszer csinálok kötött alapanyagból vagy vastag fonálból valamilyen télies hangulatú koszorút. 
A napokban szanálást tartottunk a ruhásszekrényben. Akkor került elő ez a világosszürke pulcsi is. Rögtön tudtam, hogy ez lesz az, amivel megvalósítom az első ilyen projektem. 


Szívecskéket szabtam ki a pulcsiból, amiket összevarrás után vattával tömtem ki. 


Egy nagyobb méretű szalma alapra feltűztem a pulcsi egyik ujját. A kincseim közül kiválasztottam néhány natúr színű horgolt virágot, amiket anyósom készített és keményített ki nekem. Ezek képezik a szívek hátterét és szerintem hópelyhekre emlékeztetnek amivel még inkább hozzájárulnak a télies hangulathoz.


A hópelyhekre hosszú gombostűkkel feltűztem a három szívet és a koszorú csupaszon maradt oldalára vastagabb natúr színű fonalat tekertem.


...és íme a kész koszorú... az idei téli ajtódíszünk...



2 megjegyzés:

  1. Tavaly gyűjtöttem a turkálókból a kötött pulcsikat,de már nem maradt időm elkészíteni a párnahuzatokat.Hogy ez a koszorú mekkora ötlet!!!! NAGYON tetszik,nagyon kreatív vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Akkor ezek szerint Neked is van alapanyagod egy hasonló koszorúhoz. A pulcsik "testéből" pedig továbbra is megvalósíthatod a párnahuzat projektedet. :)

      Törlés