2015. november 29., vasárnap

Adventi koszorú sütőtálban




Évek óta nem készítek hagyományosnak mondható adventi koszorút. Koszorú alap helyett inkább a konyhában keresek valamit, ami erre a célra felhasználható. Így idén egy fehér, kerámia sütőtálra jutott a választásom. 


Az idei koszorú színei fekete, fehér és ezüst. Az eredeti terveimtől sajnos el kellett térnem, mert nem kaptam matt szürke, kissé rusztikus felületű gyertyákat. Így persze a végeredmény és az összhatás is más lett, mint terveztem...


A kiválasztott sütőtálba tűzőhabot vágtam és azt mohával fedtem le. A fehér gyertyákat ezüst zsineggel többször körbetekertem.


A gyertyák köré ezüst színű apró csillagocskákat szórtam, valamint kisebb méretű, szintén ezüst színű rattan gömböcskéket, fehér és fekete karácsonyfa gömböket helyeztem el.


2 megjegyzés: