2015. július 5., vasárnap

Álomcsapda csigákkal




Álomfogók. Csupán a múlt hét óta nézegettem őket. Csak a héten döntöttem el, hogy készítenem kéne egyet. Tegnap kitaláltam miből legyen, ma pedig elkészítettem. 
Szeretem, mikor ilyen lendülettel mennek a dolgok. :)


A cél érdekében feláldoztam a Rodoszon vásárolt tengeri csigákból készült láncomat. Ezt már eldöntöttem. Találtam színben hozzá illő rózsaszín gyöngyöket, szalagot és fonalat. 
Színharmónia kipipálva.


Egy drótkarika belsejébe elkészítettem a hálót. 
A tűbe fűzött fonalat csak át kell hurkolni a karika körül, majd az első kör után ugyanígy a fonál körül. A lényeg, hogy a hurkok nagyjából egyforma távolságra legyenek egymástól és a fonál is kissé feszes maradjon. Néhány itt-ott felfűzött gyönggyel mutatósabb lesz a végeredmény. 


Második lépésként a függőket készítettem el, amiken csigák és gyöngyök váltogatják egymást. Ezután szalaggal tekertem körül a drótkarikát, majd a függők alsó gyöngyeibe fehér tollakat ragasztottam.


Kifejezetten jól esett, kikapcsolódás volt elkészíteni. Kedvem lenne még egyhez... de miből is legyen...?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése