2014. november 16., vasárnap

Téli koszorú tobozokkal




Tegnap reggel gondoltam egyet, elővettem a vörös som ágakból kötött koszorúalapot és elkészítettem az idei téli koszorút a kiskapura.


Néhány toboz pikkelyének külső részét lefestettem fehér akrilfestékkel, majd száradás után ragasztó pisztollyal a koszorúra ragasztottam őket. 


Fehér szalagot tekertem a koszorú köré és befejeztem a tobozok festését is. 


Tetszenek a fehérre festett tobozok, érdekesebbé teszik ezt az amúgy nagyon egyszerű koszorút.


Szerintem a koszorú még szalag nélkül is jól mutat. 
Kisebb tűnődés után végül ilyen formában, szalag nélkül akasztottam a kapura.
Szerinted hogyan mutat jobban?




3 megjegyzés:

  1. Szalaggal, szalag nélkül - mindkettő nagyon mutatós, de talán kültérre a szalag nélküli, az időjárás viszontagságait jobban bírja.
    Én is fogok készíteni, de som vesszőm nincs, de remélem más fajta is jól fog mutatni.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Orsi! Végül én is azért döntöttem az egyszerűbb verzió mellett, mert sajnáltam a fehér szalagot. :) Úgy gondolom, hogy a fehérre festett tobozok bármilyen vesszőből font koszorún jól mutatnak... szívesen megnézném a tiédet is. :)

    VálaszTörlés
  3. remélem olyan is lesz, hogy érdemes lesz megmutatni :)

    VálaszTörlés