2014. augusztus 16., szombat

Díszfűből készült koszorú




Néhány napja gondolkodom egy díszfűből készült koszorún. A koszorú formája nagyjából körvonalazódott a képzeletemben, ma pedig nekiálltam, hogy megvalósítsam. 


Koszorúk készítése közben időnként fel kell adnom az eredeti ötlet egyes részleteit, alkalmazkodom a felhasznált anyag adta korlátokhoz és megpróbálom minél inkább kihasználni az egyedi sajátosságait.


Első lépésként hosszú szálú díszfű csomókat tekertem egy szalmakoszorú köré, majd a fűszálakat egy zsineggel rögzítettem a koszorúhoz.


A koszorú bal oldalára egy vastagabb, hosszan lenyúló fűcsomót rögzítettem, majd néhány cickafark és újvilági verbéna virággal díszítettem. Ez is olyasmi, ami készítés közben módosult, mert eredetileg hortenzia virágokkal terveztem elkészíteni.


Bár ez a nyár végi ajtódísz nem lett pont olyan, mint amilyennek eredetileg terveztem, mégis úgy gondolom, megteszi míg elkészül az őszi koszorúm.


Utóirat: A díszfű néhány hét alatt kiszáradt, a színe fakó zöldre váltott. Ekkor a verbénát  végre hortenziára cseréltem. Nekem máris jobban tetszik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése