2014. április 5., szombat

Húsvéti tojástartó papírból




A húsvéti készülődés jegyében ma egy kosárkát készítettem kartonpapírból. Az ötletet egy orosz nyelvű oldalon találtam, ahol többféle kosárka sablonját is közzétették. Nekem a fenti képen látható tetszett a legjobban. 


Kinyomtattam és kivágtam a sablont, majd a kosár körvonalait és mintáját átrajzoltam egy mindkét oldalán színes kartonpapírra. A belső mintázatot egy szike segítségével vágtam ki. A kosár oldalán behajtottam a kis háromszögeket és Technokollal összeragasztottam a kosár oldalait. A belsejébe egy kis tartó is készült, így a tojás szépen megáll benne.


Azt hiszem, nem is lenne olyan rossz ötlet a locsolóknak idén ilyen kosárkában adni a hímes tojást...




1 megjegyzés:

  1. Nagyon szupi!!!! ma délután megcsináljuk hugommal és 3 éves lányzómmal és ilyet adunk a locsoloknak :) köszönjük az őtletet :))

    VálaszTörlés