2014. március 29., szombat

Vidám, színes csibék filcből




Húsvéti ötletek után kutattam, mikor vidám, színes filccsibékre bukkantam. Nézzük csak, hogyan készülnek...


Az eredeti leírás szerint színes textilfilcből vágjunk ki egy 35x15 cm-es csíkot. (Mivel nekem itthon csak A4-es nagyságú filcanyagom volt, ezt a méretet 29,5x10 cm-re módosítottam.) Jelöljük be az egyik hosszabbik oldal közepét és húzzunk egy vonalat mindkét szemközti sarokhoz. Szabjuk ki az így kapott háromszöget. 


Jelöljük be a háromszög átfogójának középét (ez a pont lesz a csibe feje búbja), a két hegyes szöget keresztezzük egymással, hajtsunk tölcsért a fenti kép szerint és ragasszuk meg.


A hátsó háromszög csúcsát vágjuk le úgy, hogy a csibék le tudjanak ülni. (A csúcstól mérve kb, 2,5 cm-nél.)


Szabjuk ki és ragasszuk fel a lábakat, csőröket és toroklebenyeket. Szemeknek én 7 mm-es mozgó szemeket választottam, amitől időnként idétlenül bandzsítanak a pipik. :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése