2014. február 1., szombat

Jégmécses készítése





Kihasználtam az elmúlt napok hidegebb hőmérsékletét és jégmécseseket készítettem a teraszra. Ez már régóta tervben volt, csak a viszonylag hosszabb ideig tartó nappali fagyokra vártam. 


Kettőt is készítettem. Az egyikbe páfránylevelek és apró fehér virágok kerültek. A másikba lila potpourrit, vékony narancshéj csíkokat, valamint borostyánleveleket tettem.


Egy műanyagtálba hideg vizet töltöttem, egy kisebbe pedig nehezékként néhány követ helyeztem el. Arra azért figyeltem, hogy ez utóbbi lebegjen a vízben, ne süllyedjen a nagyobb tál aljára. Ezután jó sűrűn, a víz alá tömködve, a vízbe tettem a növényeket is.


A tálak a teraszon éjszakáztak, ahol a víz megfagyott, így másnapra elkészültek a kültéri mécsestartók.



A vízbe fagyott növények miatt a mécsestartó nappal szép látványt nyújt, de sötétben is mutatós kültéri dekoráció.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése