2013. szeptember 13., péntek

Őszi dekoráció ágakból




Idén ágakból készítettem őszi dekorációt.
Előkerestem néhány vékonyabb, kiszáradt ágacskát, amit még tavasszal vágtam le a vörös som és az aranyvessző bokrokról. A száraz ágakat ragasztópisztollyal könnyen össze lehet ragasztani, amit a frissen nyesett, nedvességgel teli ágakról már nem lehet elmondani.


 Az ágakból igyekeztem valamiféle levél formát összehozni, ami nagyjából sikerült is, bár a kreációm egyetlen eddig ismert növény leveléhez sem hasonlít. :) Ám szerintem nem is ez a lényeg, hanem az, hogy könnyen felismerhető legyen mit is akar ábrázolni. 
Miután a falevél alakja összeállt, néhány terméssel, platánfa kérgével és csigaházakkal díszítettem.


 Egy ehhez hasonló őszi dekoráció a lakásban bárhol elhelyezhető. Felakaszthatjuk a falra, az ablakba, esetleg felállíthatjuk egy polcon vagy komódon, nekitámasztva a falnak. Az enyém jelenleg ajtódíszként funkcionál, a bejárati ajtón lóg.


A fenti képen az én alkotásomtól sokkalta nagyobb és részletesebben kidolgozott, ágakból készült falevél látható, ami miatt nekiálltam az enyém elkészítésének.


Az ötletet adó kép forrása: 



1 megjegyzés: