2013. augusztus 17., szombat

Válltáska farmernadrágból




Panna táskáját az egyik kinőtt farmerjából varrtam. 
Egy felnőttes tini táska kerekedett belőle, amit még én is szívesen használnék. :)


A táskához a nadrág felső részét használtam fel. Ez igencsak lerövidítette a táska varrási idejét és még egy csomó zsebet is nyertem vele. :) 


A nadrág ülepén felbontottam az eredeti varrást és az anyagot elhajtva újra varrtam. Mintás vászonanyagból felvarrtam a táska alját és a táska bélését is elkészítettem két zsebbel. 


A farmernadrág szárából kiszabtam a táska vállpántját, melynek visszájára is a mintás anyag került. A táska fedele szintén a nadrág szárából készült. Ez díszítésként egy virágot és két levelet is kapott. Majd bélést varrtam a fedél hátoldalára úgy, hogy a bélés anyagából egy keskenyebb csík a fedél színén is látszódjon.


Végül a virág közepére egy sárga színű filcből vágott kört és egy világoszöld gombot varrtam. 
A táska vállpántjának hossza egyszerűen csomózással állítható.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése