2013. július 26., péntek

Farmertáska tulipánokkal




A fenti képen látható válltáskát a keresztlányomnak varrtam. A farmeranyagot egy leselejtezett nadrág szárából nyertem. Mellé egy zöld árnyaltú vászonanyagot választottam, mivel ez a szín Boglárka kedvence. A táskát a vidám sárga tulipánok és a gyöngyök teszik igazán csajossá. :)


A tulipánok szárának a zöld vászonanyaggal megegyező színű zsinórt választottam, a sárga tulipánokat filcből szabtam ki. A virágok felvarrásával kezdtem a munkát, majd föléjük egy kívülről cipzárral lezárható zsebet készítettem. 


Ez után már tényleg gőzerővel vetettem magam bele a varrásba. :) Összeállítottam a táskát és sötétkék szegőpánttal körbeszegtem. A táska oldalára felvarrtam a vállpántot. Ez után kiszabtam a táska bélését, két kisebb zsebet varrtam rá, majd ezt is összeállítottam és belevarrtam a táskába. 


Ekkor már csak a táska teteje volt hátra. Mivel nem kaptam megfelelő hosszúságú cipzárt, kettő rövidebbet varrtam egymással szembe. Ez a trükkös megoldás talán még érdekesebbé is teszi a táskát. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése