2013. április 6., szombat

Papírvirág ablakdísz




 Odakinn a természet színei még nagyon bátortalanul bontogatják szirmaikat, 


 ezért ablakba akasztható, tavasz hívogató papírvirágokat készítettem. 


Egy papírlapból háromszöget hajtogattam, majd levágtam a felesleget. Az így kapott egyenlő szárú háromszöget még kétszer félbehajtottam.


Az első képen berajzolt séma szerint levágtam a háromszög csúcsát és ezzel párhuzamosan még két hasítékot is vágtam, aminek eredménye az alsó képen látható virág.


A virág szirmainak belső részét középre hajtottam és leragasztottam.


Két ilyen virágot a hátsó oldaluknál fogva összeragasztottam
és így el is készült a papírvirág. 


A virágok közepébe színes gombokat, üvegcseppeket vagy színes papírból kivágott köröket ragasztottam.


Végezetül már nem is maradt más dolgom, mint horgászdamillal az ablakba lógatni a színes virágokat.



1 megjegyzés:

  1. Köszönjük az ötletet, meg is valósítottuk, virágzik a bejárati ajtónk!

    VálaszTörlés