2013. március 8., péntek

Húsvéti tojásdísz papírból



Egyszerűen elkészíthető és mégis mutatós tojásdíszekre bukkantam a neten. 


Először is kinyomtattam és kivágtam a sablonokat. Majd azokat körberajzolva színes kartonlapokra rajzoltam fel mindkét mintát.


A formákat ollóval, a belső mintákat pedig szike és körömvágó olló segítségével vágtam ki.


A kör alakú papírdíszekbe hurkapálcára fűzött, márványmintás, kifújt tojások kerültek.


A tyúkminta belsejében a lyuk kicsit kisebb, ezért ide csak műanyag tojásokat tudtam befűzni, amiket korábban szalvétatechnikával díszítettem.


Ezek a színes papírminták vidám húsvéti díszei lehetnek a lakásnak, de a locsolóknak is kedves ajándék lehet.


A kinyomtatható sablonokat itt találod: lodijoella.net



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése