2013. február 7., csütörtök

Szalvétatechnika - Szívecskés doboz




Ajándékba készítettem ezt a szalvétatechnikával díszített "szívek a szíven" dobozkát.


Alapja egy szív alakú papírdoboz, amire kétféle papírszalvétát ragasztottam. Szükségem volt még egy ecsetre, ollóra és természetesen decoupage ragasztóra.


A munkát a doboz tetejével kezdtem. Elhelyeztem rajta a szalvétát és óvatosan átkentem, átitattam a ragasztóval az ecset segítségével. A fedél oldalának íves részeit először csak szakaszokban kentem be ragasztóval, majd a közöket mindig megfelezve haladtam tovább. Így a rétegek egyenletesen egymásra hajolnak, elfedik egymást.


A dobozt először lealapoztam fehér temperával, mivel ide a fehér alapú szalvétát terveztem felragasztani és nem akartam, hogy a doboz eredeti színe átüssön, elrontva a végeredményt.


A szalvétát méretre vágtam úgy, hogy a magasságához kb. 4 cm-t hagytam rá, 2 cm-t a doboz aljára, és 2 cm-t a doboz belsejére számítva. Először a doboz testére ragasztottam fel a szalvétát, majd a fedélnél leírt módszerrel az alján és a belsejében.


Nagyjából fél óra alatt el is készült a dobozka, csak meg kellett várni, hogy teljesen megszáradjon a ragasztó. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése