2013. január 4., péntek

Falmatrica házilag - Körök




Boglárka és Juli szobájának tervét láthattátok már. Végre sikerült megcsinálnom a falakat díszítő színes köröket is. Úgy érzem, az egyszerű színes falakat sikerült érdekesebbé tenni velük. :)



Elkészítésükhöz sárga, piros, világoskék, valamint világos- és sötétzöld öntapadós tapétát használtam. 


Legelőször egy vastagabb kartonlapra rajzoltam fel a sablonként szolgáló köröket egy körző segítségével. Miután ezeket kivágtam, az öntapadós tapéták hátuljára már gyorsan fel tudtam rajzolni őket. Először a legnagyobbat, majd az eggyel kisebb méretű sablon segítségével a következőt vágtam ki, és így haladtam a legkisebbig.


A körök belsejét egy szike segítségével kezdtem el vágni, hogy szép legyen a vágásél már a kezdeteknél is, viszont ollóval folytattam, mert így gyorsabban haladtam.


A munkát a nagy körökkel kezdtem. Ezeknél arra kellett ügyelni, hogy tényleg kör alakban tapadjanak a fel. 
A kisebbek felragasztása már teljesen problémamentesen ment, szinte "feldobáltam" őket a falra. :)



Miután már a fenn voltak, egy puha ronggyal átsimítottam a matricákat, hogy jobban tapadjanak.




Ez pedig a végeredmény.

Kíváncsi lennék, mit szóltok hozzá... Hogy tetszik?

Egy másik hasonló munkám Veronika szobáját díszíti. Ő virágokat kért és kapott a falra. 




5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szuper lett!!! Nagyon jó ötlet! Tök ügyi vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Ötletes, és tényleg feldobja az egyszínű szobákat! :)
    Korábban nekem is eszembe jutottak már a körök a falra, csak nem tudtam, hogyan lehetne megvalósítani. :)

    VálaszTörlés
  3. Hááát kedves Coffee, most már tudod. :) Kipróbálod? Ha segítség kell, szólj. ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper ötlet ki is próbáltam jó lett!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök!!! Nagyon klassz lenne, ha képeket is megosztanál róla velünk. :) Szívesen megnézném...

      Törlés