2012. december 28., péntek

Szilveszteri malacka



Ezzel a kedves kis filcből készült malackával szeretnék minden kedves Varázspor Olvasónak boldog 2013-as évet kívánni. Remélem senki sem babonás, de ha mégis, akkor ez a malacka szerencsét hoz majd, csak el kell készíteni. :)


... és hogy mi is kell hozzá? hát...
fehér, zöld, világos- és sötét rózsaszín filc
zöld, fekete és rózsaszín hímzőfonál
olló, ragasztó, szalag, egy kevés vatelin vagy háztartási vatta.


Fent láthatod az általam készített 
szerencsehozó malacka (test)részeinek méreteit.
1. a teste, világos rózsaszín filcből
2. a nózija sötét rózsaszínből
3. a négylevelű lóhere egyik levele 
4. a malacka füle sötét rózsaszín filcből


A lóhere összeállítása igen egyszerű. Az első képen látható módon a zöld fonálra felfűzzük a leveleket, majd összehúzzuk és szorosan megkötjük.


Összeállítás:
1. A malackára felvarrtam a lóherét, felragasztottam a szemeit, füleit, a nóziját és az akasztót, majd ceruzával megrajzoltam a száját.
2. Láncöltéssel kihímeztem a száját és az orrlyukait.
3. A malacka belsejébe egy kevéske vatelint tettem...
4. ...és rózsaszín fonállal, un. pelenkaöltésekkel összevarrtam.

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése