2012. december 22., szombat

Papírcsillagok a karácsonyfára




Ezeket a papírcsillagokat ma készítettem...


...elkészítésük kellékei:
- színes papírlapok (fényes vagy selyemfényű) 
- ragasztóstift, olló, vonalzó, ceruza
fonál a csillagok akasztójának 
- gyöngyök, csillámpor stb. a díszítéshez


A csillagok összeállításának alapját a színes papírlapokból kivágott
 2x10 cm-es csíkok adják. 


A papírcsík egyik oldalát bekentem ragasztóval, a fenti kép szerint összehajtottam és  formára vágtam. (A poszt alján található linkre kattintva egy rajzot találsz, ami segítségedre lehet.) 


A papírcsillagok alapja egy kör alakú papírlap. 
Erre 7 db piros tölcsérkét ragasztottam, majd a ezekbe egy-egy selyemfényű fehéret. Mindezt a csillag másik oldalán is megismételtem. Díszítésnek csillámport, gyöngyöket és strasszokat használtam.


Az ezüst színű csillag esetében a hátoldalának tölcsérkéit az elülső oldaliakhoz igazítva, míg a piros csillagnál azoktól eltolva ragasztottam fel.


A kör alakú papírlapra felragasztottam 7 db arany színű tölcsérkét, közéjük pedig ezüst színűeket rögzítettem. (Második kép) A csillag hátoldalán először ez utóbbiak hátoldalához ragasztottam azonos színű tölcsérkéket, legvégül pedig az arany színűek kerültek a csillag közepére... 


 ...és ilyenek lettek a gyöngyök felragasztása után. :)


Ennek a csillagnak 6 tölcsérke képezi az alapját. A világosabb ezüst színű tölcsérekbe egy-egy újabbat ragasztottam, amiknek a végét piros csillámporral díszítettem. A csillag közepére pedig piros gyöngy került. 


Az alap papírlapra ez esetben 4 db ezüst színű tölcsért ragasztottam fel lapos felükkel befelé, majd 4 db selyemfényű fehéret lapos felükkel kifelé fordítva. Mindezt a csillag hátoldalán is megismételtem, majd a csillagot piros gyönggyel és ezüst színű csillámporral díszítettem. 


Érdekes hatást érhetünk el, ha olyan papírt használunk, aminek oldalai más-más színűek. A fenti képen látható csillagokat ilyen fényes csomagolópapírból készítettem el.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése