2012. december 11., kedd

Karácsonyi manók tobozból





Már régóta terveztem, hogy vidám manókat készítek fenyőtobozokból. 
Idén végre erre is sort kerítettem. :)


Színes filc anyagból köröket vágtam ki kétféle méretben. A 10,5 cm átmérőjűekből három részre darabolásuk után a manók sapkáját készítettem el. A körcikkeket kúp formájúra feltekertem és megragasztottam. A manók gallérja 6 cm átmérőjű körökből készült. Ezek szélét többféleképpen mintáztam.


A manók gallérját a tobozokra ragasztottam a csúcsos sapkákat pedig a 3 cm átmérőjű, préselt papírból készült fejekre. 


Ezek után a fejecskéket is a testükhöz ragasztottam, felkerültek a szemek, megrajzoltam a szájukat és a sipkájuk végére szalagot varrtam, hogy felakaszthatók legyenek. 


Hm... így utólag szemlélve a képeket lehet, hogy nem is manók, hanem inkább bohócok lettek? :) A csuda bánja. Az biztos, hogy vidám fickók és számomra ez a lényeg. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése