2012. december 7., péntek

Karácsonyfa farönkökből



Az tavalyi, fenyőkímélő megoldásokat felvonultató bejegyzésemben szerepelt egy farönkökből készült karácsonyfa is. Akkor megígértem, hogy idén mi is csinálunk egyet. 


Be kell vallanom, a projekt megvalósulása nem csak az én érdemem. A fűrészelést, fúrást, csavarozást a párom kivitelezte - én ezekben csak segédként vettem részt-, a faágak feldarabolása pedig a barátja, Zsolti érdeme. :) 


Miután megrajzoltam a fenyőfa sziluettjét, Gábor körbevágta szúrófűrésszel, majd talpat csavaroztunk hozzá és a hátoldalát megerősítettük egy tetőléccel.


Ezek után fentről lefelé haladva facsavarral rögzítettük a farönköket az OSB laphoz. 


Miután ezzel is elkészültünk, lyukakat fúrtunk a farönkök közé a karácsonyfaizzók számára és a fa hátoldala felől elrendeztem az égősort.



Ezzel el is készült az eredeti ötlet némileg módosított, továbbgondolt változata.


A kivilágított farönk karácsonyfa a bejárati ajtó mellett kapott helyet.

Utóirat: A fenti sorok megírása óta már két év telt el. Idén vásároltam egy pirográfot, amit most, hogy újra elővettük ezt a fát, ezeken a rönkökön is bevetettem. Néhány hópihét égettem rá és ezzel meg is újult kicsit a karácsonyfánk. Nézd csak, milyen lett: 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése