2012. október 14., vasárnap

Őszi ajtódekoráció képkeretből





Nemrégiben láttam a neten egy képet, amin a hagyományos koszorú helyett egy képkeret adta az ajtódísz alapját. Ebből kiindulva készítettem el anyukámnak az itt bemutatott őszies hangulatú dekort. 


Előkerestem egy régi képkeretet, egy vastagabb kartonlapot, rafiát és potpourrit. Ez utóbbiból van itthon bőven raktáron. Nem elsősorban az illatuk miatt veszem őket, hanem mert szép színes termések és növényi részek találhatók köztük, amiket szerintem jól fel lehet használni különféle dekorok elkészítéséhez.


Először a kartonlapot vágtam ki a képkeretnek megfelelő méretre, ráragasztottam a rafiát a kép alapjaként, majd elrendeztem rajta a potpourrit. Végül pedig a kartonlapot beragasztottam a képkeretbe. 



Az egész elkészítése nem tartott tovább egy óránál. Fellógathatjuk az ajtóra is vagy a falra. Ha pedig megunjuk, vagy megfakul hamar ki is lehet szedni a képkeretből és valami mást betenni a helyére. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése