2012. október 6., szombat

Őszi koszorú vadgesztenyékből



Megérkezett az ősz, így időszerű lett az új őszi dekoráció elkészítése. Idén - hosszú morfondírozás után - vadgesztenyés koszorú mellett döntöttem. 


Mint mindig, amikor a teljes koszorút beborítani tervezem, most is egy lestrapált koszorút bányásztam elő a készletből. :) Szükség volt még rafiára, egy ágacskára, ragasztópisztolyra és természetesen sok-sok gesztenyére. 


Legelőször a gesztenyéket ragasztottam fel a koszorúra - amiről azért nem gondoltam volna, hogy ilyen időigényes munka lesz... 



Majd a gesztenyék közti nagyobb résekbe rafiát ragasztottam, de csak lazán, bozontos hatásra törekedve. 


Aztán felragasztottam az ágacskát, amire erősebb rafiával kötöttem fel a korábban átfúrt gesztenyéket. A koszorú igen nehéz lett, ezért egy strapabíró kampóra van szükség a felakasztásához. 


        Végül pedig megmutatom az ötletadó koszorút, amit még tavaly ősszel találtam a neten. Hogy pontosan melyik oldalról mentettem le magamnak, sajnos már nem tudom... 



     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése