2012. július 21., szombat

Szalvétatechnikával díszített öntözőkanna




Van három, nagyon régi öntözőkannám. A mai napig jó szolgálatot tesznek nekem, de az nem járja, hogy ilyen ütött-kopottak legyenek. Elhatároztam, hogy új külsőt adok nekik. 


Először a középen állót öltöztettem új ruhába. Alaposan lemostam, lekeféltem aztán gyorsan száradó, fehér akril szórófestékkel (spray-vel) estem neki. 


3-4 réteg festék már elég szépen takart, ezért száradás után kezdődhetett a díszítés. A kiválasztott mintát kivágtam a szalvétából, majd decoupage ragasztóval a kannára varázsoltam egy ecset segítségével. 


Legvégül pedig selyemfényű akril lakkal fújtam le. A másik két kanna új külseje lassan körvonalazódik bennem... de az már egy másik bejegyzés lesz...


2 megjegyzés:

  1. Szép estét!
    A díszítés gyönyörű, az ötlet nagyon jó!
    Tetszik a blog!

    K. Viola

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Viola! Örülök, hogy tetszik. :) Üdvözöllek a blog követői között. :)

      Törlés