2012. április 27., péntek

Tavaszi ajtódekoráció



A bejártati ajtó felett a húsvéti ajtódekorációt felváltották a dekorgumiból készített tavaszi virágok. 

Ezen a képen a nagyméretű virágok mindkét oldala jól megfigyelhető
Felhasznált kellékek: dekorgumi, tetszés szerinti színekben,
szalag, színes üveg cseppek, fa karikák.


A dekorgumiból kivágtam a kétféle méretű virágokat és a zöld csillagokat. 


A vasalót kettes fokozatra állítottam (wool-silk) és egyenként óvatosan megmelegítettem, majd kézzel felpöndörítettem a csillagok csúcsait. A dekorgumi ugyanis melegen formázható, majd kihűlés után megtartja új alakját. 


Ezután összeállítottam a nagyobb méretű virágokat: 
A fa karikán átfűztem egy szalagot és megcsomóztam. Aztán a karikára ragasztottam egy nagy virágot, arra egy zöld csillagocskát, egy kört végül pedig egy üvegcseppet.

Nagy virág oldalnézetből
Mivel ezek a virágok kültérre kerülnek, fontosnak tartottam mindkét oldalukat szépen kidolgozni, hogy akkor is mutatósak legyenek, mikor megpörgeti őket a tavaszi szél. 
Ezért a fa karika másik oldalára nagyobb méretű zöld csillag, arra kicsi virág, színes karika és üvegcsepp került.

Kisebb virágok
A kisebb virágok esetében a fa karikák mindkét oldalára nagy csillagot és kicsi virágot ragasztottam. 

Kisebb virág oldalnézetből
A virágokat igazán egyszerű volt elkészíteni és ha jövőre nem támad jobb ötletem, akár újra kitehetem ezeket is. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése