2012. március 25., vasárnap

Húsvéti ajtódekoráció



Húsvét közeledtével elkészítettem az idei tavaszi ajtódekorációmat. Bár a rózsaszín nem tartozik a kedvenc színeim közé, a változatosság kedvéért idén mégis ezt a színt választottam. 



Az ajtó fölé csavart fűz ágakat rögzítettem, amikre borostyánt tekertem, halványsárga és rózsaszín szalagokat kötöttem, végül műanyag tojásokat akasztottam. (A valódi, kifújt hímes tojásokat nem merném itt megkockáztatni.)




Ez után elkészítettem a koszorút is, ami szintén igen egyszerű lett. 




Néhány rövidebb barka ágat csokorba kötöttem és dróttal a koszorúhoz rögzítettem. 




A koszorúra is került egy kevés borostyán, egy rózsaszín szalag és egy filcből készült pillangó. 



Az ajtó mellé a régi kerámia köcsögökbe barka és csavart fűz ágak kerültek. 




Ez pedig egy szorgos vasárnap délelőtt végeredménye. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése