2012. február 26., vasárnap

Tavaszi virág dekoráció


Tavasz hívogató hagymás virágokat ültettem üveg poharakba. 
A vizespoharaim a több éves gépi mosogatás következtében csúnyán megfoltosodtak. 
Ez ellen már nincs mit tenni, így most új feladatot kaptak. 



A poharak aljára agyaggranulátumot töltöttem a felesleges víz elvezetésére. A növények beültetése után pedig feldíszítettem a poharakat. A dekorációs elemeket ragasztópisztollyal rögzítettem az üveghez. 



A jácint a fürdőszobába került, ahova már több kagylós dekor is készült. Így adta magát, hogy a poharat rafiával és kagylókkal díszítsem fel. 




A sárga mini krókuszok poharára csak egy tavaszias hangulatú kiscsibés masni került,
 amit kétoldalas ragasztóval rögzítettem.




Ezekbe a gombokkal és üvegcseppekkel díszített poharakba
 kék íriszeket ültettem. 
Végül pedig egy nem hagymás virág:



A kankalin poharát fehér szalagok és narancssárga gyöngyök teszik szebbé. 
Miután a virágok elnyílnak és megérkezik a tavasz, 
mindegyik növény kikerül a kertbe, a végleges helyére. 
Nekem a kagylós és a gombos pohár a kedvencem. 
Neked melyik tetszik jobban?

Ui: Kb. 1 év múlva szatináló festékkel varázsoltam újjá és újra eredeti funkciójában használhatókká a poharakat.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése