2012. február 7., kedd

Jégkoszorú

Téli koszorú

A szokatlanul fagyos hőmérséklet ihlette ezt a jégkoszorút. Most, hogy még jó néhány napig nappal sem jut el a hőmérő higanyszála a pozitív tartományba, akár ilyen koszorúban is gondolkodhatunk. Ez esetben még azt sem bánom majd, ha tönkremegy, mert az már azt jelenti, hogy végre melegszik az idő! :) 



Elkészíteni is nagyon egyszerű volt, semmiféle virágkötő tudomány nem kell hozzá. :) Először egy kuglóf formával próbálkoztam, de nekem csak csatos van, ami nem tartja a vizet. Így jött a B terv. Egy nagyobb műanyag tálba lefelé borítva betettem egy kisebb műanyag tálat. Erre kerestem valami nehezéket, ami nem sínyli meg a hideget. 




Kb. 3 cm magasan feltöltöttem a nagy tálat vízzel és beleszórtam mindenfélét, amit a konyhában találtam. Színes szemes borsot, fahéj darabkákat, csipkebogyót, szárított piros paprikát, szegfűszeget, rozmaring leveleket és a szobai páfrányom levélkéit. A lényeg a szín és a forma. A koszorú a kinti hidegben hamar megfagyott, aztán masnit kötöttem rá és a kertkapura kötöttem. Na milyen lett?



... és persze nincs új a nap alatt.  Másnap rá kellett jönnöm, hogy a zseniális ötletem sem az. A Gyermekszoba.blog.hu-n már bemutattak korábban hasonlót... 
Aztán eltelt még egy nap és Dekorellánál is felfedeztem egy posztot a jégkoszorúkról. Nézzétek meg, érdemes. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése