2011. szeptember 5., hétfő

Tálcák


Szeretnék megmutatni két saját készítésű tálcát. 
A nagyobbat decoupage technikával díszítettem, míg a kisebbet szárított 
tojáshéj csíkokkal.


A tálcát temperával alapoztam, majd felragasztottam rá a szalvétából kivágott virágokat. Végül a felület védelme érdekében lelakkoztam.


Talán a legnagyobb munkát a minták körbevágása jelentette 
a sok kilógó levélke és virág miatt.


Ezt a tálcát még általános iskolában egy technika órán barkácsoltam, 
de sok-sok évvel később nyerte el mai kinézetét. 
A feltört tojások héját megszárítottam, 
majd ragasztószalag csíkokat ragasztottam rájuk. 
A tixo széle mentén ollóval elvágtam a tojáshéjakat
  és a tálca alját vékonyan, egyenletesen bekentem folyékony ragasztóval, 
majd rányomkodtam a tojáshéjakat. 
Néhány nap múlva lehúztam a ragasztószalagot és vastagon lelakkoztam a tálcát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése