2011. szeptember 9., péntek

Foltvarrás



Az interneten szebbnél szebb quilting munkákat lehet találni. 
Vannak köztük egész egyszerűek és igen bonyorult mintázatúak is.


Az én terítőm és párnáim az egyszerűbbek közé sorolhatóak. 
Négyzetekből és háromszögekből állnak. 
A minták nem túl bonyorultak ugyan, mégis ezeket is alaposan meg kellett tervezni, mielőtt nekiálltam.


Az asztalterítő és a párnák elkészítéséhez 
egy bézs színű- és két, 
különböző mintájú és árnyalatú kékfestő anyagot választottam.


A terítő mellé készült hat darab párna is. 
Ezek elkészítéséhez háromféle séma mellett döntöttem. 
Még sincsenek köztük teljesen egyformák! 
Mindegyik motívumnál máshová tettem a különböző színű anyagokat, ami teljesen eltérő hatást eredményezett ugyanazoknál a mintáknál.


A párnák belsejébe kb. másfél centi vastag habszivacs került, 
amit a párnák alján lévő, 
tépőzárral záródó nyíláson keresztül lehet kiszedni a huzatból.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése