2011. augusztus 18., csütörtök

Cottage nappali

 A lakberendező tanfolyam megkezdése után röpke egy hónappal készült az alábbi rajzom. Ez szintén a Mi Otthonunk Magazin egyik pályázati nyertesének kérésére készült. 

Katalin az alábbi levelet írta a magazinnak:


Mivel mi is tervezzük egy cserépkályha építtetését, először ez mozgatta meg a fantáziám. Terveztem hozzá egy kisebb fatárolót, hideg téli estékre egy melegedő padot és ami szerintem a léleknek is jót tesz, egy üvegajtót.


Természetesen ez a vázlatrajz csak alap ötletnek, kiindulási pontnak jó. A cserépkályha a végleges formáját egy kályha építő szakemberrel való konzultáció után nyerné el.

 Végül pedig íme a helyiség bútorozási terve, amit természetesen igyekeztem a megrendelő igényeihez igazítani:


 Mivel ez egy korai tervezésem, ma már néhány dolgot másképp csinálnék, de
mégis szeretem ezt a rajzot.



A szobát IKEA bútorokkal rendeztem be.


(Ha nagyobb méretben is megnéznéd a képeket, kattints rájuk egyszer.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése